Zgłoszenia do Drużynowego Pucharu Polski kobiet i mężczyzn w sezonie 2021/2022
Puchar Polski na szczeblu wojewódzkim rozegrany zostanie w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Jezioranach ul. Konopnickiej 13E 11-320 Jeziorany. Turniej odbędzie się w niedzielę 6 marca, początek zawodów o godzinie 10.00.
Termin potwierdzenia drużyn - do 3 marca (godzina 20.00) na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZASADY REGULAMINOWE
ROZGRYWEK DRUŻYNOWYCH O PUCHAR POLSKI KOBIET I MĘŻCZYZN
Edycji województwa
warmińsko-mazurskiego
- Rozgrywki Drużynowe o PUCHAR POLSKI przeprowadzone będą systemem grupowo - pucharowym oddzielnie drużyn kobiet i mężczyzn na podstawie zgłoszeń dokonanych drogą mailową do 3 marca do godziny 20.00.
- Startujące drużyny podzielone zostaną na grupy o liczebności 3 - 5 drużyn.
- Rozstawia się zgłoszone drużyny aktualnie najwyżej sklasyfikowane w rozgrywkach ekstraklasy, I ligi, itd.
- Losowanie grup odbędzie się w piątek 4 marca.
- W grupach drużyny rozgrywają swoje mecze systemem ,, każda z każdą". Dwie pierwsze drużyny z grup awansują do dalszej części turnieju rozgrywanego systemem pucharowym pozostałe drużyny odpadają i zostają sklasyfikowane odpowiednio w przedziałach miejsc tej edycji
- Drużyna składa się z minimum 3, a maksymalnie 4 zawodników / Zawodnicy/zawodniczki muszą posiadać aktualną licencję PZTS.
- Mecz składa się z 4 - 7 gier rozgrywkowych na 1 - 2 stolach równocześnie , zgodnie z poniższym kluczem , aż do osiągnięcia 4 zwycięstw przez jedną z drużyn :
- A-Y
- B - X
- C-Z
- Gra podwójna
- A-X
- C - Y
- B-Z
z prawem wprowadzenia zawodnika rezerwowego po 3 grach pojedynczych.
8. Mecze rozgrywa się piłeczkami 3 gwiazdkowymi Tibhar *** STT NG ABS.
9. Opłata startowa wynosi 100 zł od drużyny płatna na rzecz WMZTS
10.Kluby zgłaszające po 2 drużyny przedstawiają pisemnie składy osobowe I i II drużyny przy zgłoszeniu do rozgrywek.
11. Zwycięzcy otrzymają puchary, dyplomy oraz nagrody rzeczowe.
Zachęcamy do udziału !